> Izzanh -

Jag vill också göra en årsumé

Januari:
Längtade till VM.
Kollade JVM <3
Levde livet som en Culés.
Sa "farväl" till Mata(ser hnm varje vecka i united<3) - vilket även gjorde att jag typ inte kollat en Chelseamatch sedan dess.
Hade en JÄVLIGT DÅLIG NATT. Kommer aldrig glömma den. Återigen på grund av fotboll (:

Februari:
Luis Aragonés dog.
Skaffade en Ramoströja :D
ROBERTO FYLLDE 22 <3 
Taggade OS
Gjorde listor
Älskade min häst
Puyol slutade :'( :'( :'( <3

Mars:
Människor var dumma i huvudet, som trodde att El Clasico skulle spelas i Stockholm.
Pappa var som han är. Pappa ser Emmelie de Forest på tv:n: "En utlänning!"
Saknade JVM.
Costa vann mitt hjärta, när han vägrade bära nummer 9 i landslaget eftersom det är Torres nummer <3
Fortsatte att tacka kungen Puyol.
Upptäckte Hip Hop Abs
Kappi var kappibus när hon fastnade mellan hagarna <3
Älskade Klopp när han fick böter <3
TORRES FYLLDE 30 MOTHERFUCKERS
 EL CLASICO 23. Tror vi vann?

April:
Reus, Klopp och Hummels rykten till Barca...
ADAMA VAR KUNG
Åt Scones
Folk var ännu dummare när de inte försto varför formationen 4-4-2 endast innehöll 10 spelare...
Puyol fyllde år!!!
Började bädda min säng
Hade fan min fitbit! Fick den i födelsedagspresent, men skrev inte ett skit om min födelsedag <3 I'm too fab
Tito dog :( RIP
Var kilometerknarkare i bassatröja
ALVES <3 BANAN Fy fan den tiden asså (Y) Alla åt banan <3

Maj:
Eurovision
Saknade Puyol
Otherwise was I too fab this month

Juni:
Taggade transfermarknaden. Zlatan till Porto för 99£ och Ronaldo till Feynerood för 98 miljoner euro hahaha
Kom uppgifter om att Vilanova övertalat Messi att stanna i Bassa <3
REUS BLEV SKADAD. Grät så mkt.
Hittade en asbra film! Vampire academy
Var så jävla taggad inför Spanien - Holland! Hade nog varit ännu mer taggad idag, med tanke på Van Gaal.
Snackades om att Iran hade lånat Chelseas buss inför matchen mot Argentina HAHA. Var överhuvudtagen en asbra tid för bilder, som när vi tackade gud för att vi inte var madridistas.
Rakicitic bytte shorts <3
Esins mamma fattade inte varför Neymar spelade i två lag, Brasilien och Barcelona. HAHAHA
Hittade guldkornen i VM, som Messi ägde och Ronaldo bytte bara frisyrer.
Villa spelade sin sista match i landslaget och gjorde mål. Fy fan vad jag älskar den killen. Även Xavi avslutade landslagskarriären. Vilka legender. Men Xavi får man se i Bassa en tid till.
MESSI FYLLDE ÅR!
Kollade mycket på The Hills. Fortfarande inte sett typ 20 avsnitt haha.

Juli:
Älskade Klopp genom att ha honom som bakgrundbild.
ARGENTINA TOG SIN TILL FINAL I VM
MASCHERANO GJORDE DEN BÄSTA MOTHERFUCKER TACKLINGEN NÅGONSIN. Den satt på väggen i arbetsrummet ett jävligt bra tag efteråt <3 <3 <3

Suarez var nära Barca = 2 veckor. Folk sa innan söndag, man frågade sig vilken söndag.
Alexis lämnade och fy fan vad jag saknar honom. Värsta breakupet ever.
Läste min barcabok jag fick i födelsedagspresent som jag fortfarande inte läst ut hahah. Tänkte läsa i Turkiet men gick sådär.
KÖPTE MESSI OCH REUS TRÖJOR!!! <3

Augusti:
Pappa hade farthållaren på 120 på en 110-väg och hans förklaring var att alla andra fick <3
Var i Göteborg! Missäy, gym, goa bilder från Flumride, Ben&Jerry, åkte läskig Parisehjul.
SÄSONG 2014/2015 BÖRJADE ÄNTLIGEN! Med den svarta katten som vägrade lämna planen...

September:
Tre år sedan Stefan Liv dog <3
Katanolien och Abidal fyllde år! Meant to be.
Ronaldinho&Messi blev Neymessi <3
Clean sheets <3
Messi gjorde mål som vanligt <3

Oktober:
Blev kär i mina älsklingsskor <3 Finns tillfällen jag önskar att jag inte köpte dem, men det är bortblåsta nu!
Fick äntligen ett Kappiskal!<3
Gymnasiearbete
Sverige - Frankrike dramat i U21 kvalet :D
El Clasico...
Turkiet på höstlovet.

November:
Tog körkort!!! och körde raggarunda
Firade 4 år sedan 5-0 i el clasico <3

December:
Var upptagen med att tagga JVM motherfuckers 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0