> Izzanh -

Känner mig som en bloggare

Förutom min besatthet av Filip Forsberg(<3) och att jag bara har en säsong kvar att 90210 har jag på senaste hunnit med att handla sjukt mycket kläder + 7 nagellack... Sjukt. 
Här är i alla fall kläderna:

Ljuset är så dåligt i mitt rum att det inte ens är någon idé att försöka ta en bättre bild.
Emporia:
- Alla nagellack. 
- Magtröja från Gina
- "Magtröja" som jag redan har i blå & cp snygg leopard skjorta från BikBok
- Cp snygga jeans från Zara<3
- Nån tröja & klänning från H&M
 
Grand:
- Blus från Lager 157
- Lilarutig cp snygg skjorta och underkläder från Gina
- Hög, svarta jeans från Cubus
- Bh, smycken & mascara från H&M 
- Seche Vite från Kicks
 
Favoriterna:
Googlade upp detta överlack. Prövade det direkt när jag kom hem igår. Än så länge funkar det bra (:
*Obsavera att jag aldrig säger cp snygg IRL
 
Nu ska jag fortsätta bli nervös inför JVM-semin imon! I'm gonna be so dead tomorrow...

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0