> Izzanh -

Listaaah

10 saker du vill göra innan du dör:

Träffa Torres
Se Spanien spela live
Rida på Island
Tatuera Kappi på handleden
Se Barca spela live
Plugga klart och börja jobba
Skriva en bok
Bo i Göteborg
Pendla regelbundet eftersom att jag älskar att åka tåg xD
Skaffa ett Kappi-skal


9 Saker om dig själv:

Jag planerar typ allt
Jag skulle överge allt om Torres blev min ;)
Jag älskar att sova för jag älskar mina drömmar
Min katt och min häst är mina bästa vänner
Min favortibild är på Casillas när han gråter efter Iniestas mål i VM-finalen 2010.
I mitt liv är jag viktigast
Jag älskar verkligen sport, både att titta på det och utöva det själv
Använder endast facebook för att det är bra statusuppdateringar om Barca
JVM i ishockey är det bästa jag vet <3

 

8 sätt att vinna ditt hjärta:

Ha Barca som sitt favortilag
Föredra Messi över Ronaldo
Acceptera ridsporten
Ta med mig på fotboll eller hockeymatch
Vara lik mig
Lyssna på mig
Vara en sportnörd
Ge mig choklad 

 

7 saker du ofta grubblar på:

Döden
Vad som händer efter döden
När Kappi dör
Hur jag ska överleva när Kappi dör
Min framtid
Skolan
Hur fan livet kunde uppstå 

 

6 Kändisar du tycker är snygga:

Filip Forsberg
Fernando Torres
Sergio Ramos
Gabriel Landeskog
John Guidetti
Marc Bartra

 

5 saker du aldrig skulle kunna göra:

Såra Torres
Plåga ett djur
Äta kött igen
Hoppa fallskräm
Hästhoppa över 1.50 m

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

Seche Vite Base Coat
Nagellack
Ramoströja! (fotbollströja)
Godis 

 

3 sätt att få dig le/skratta:

Prata sport
Höga betyg
Svenska framgångar

 

2 gamla favortilåtar:

Heroes in defeat - Ulrik Munther
Kedvesem - Bye Alex 

 

1 sak folk inte visste om dig:

När jag ser gamla cruches får jag hjärtklappning.


Gris-ägarna
Postat av: Fanny

Jag hade sagt alla dessa saker om dig fast överdrivet dom lite mer, du våga inte säga hela sanningen låter de som ! :)

2014-02-16 @ 23:46:10

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0