> Izzanh -

EN LIVS LEVANDE LEGEND

Jag tror att idag är en dag vi Culés sent kommer glömma. I morse såg jag det på FC Barcelona Sverige's Twitter. Det här kommer jag bära med mig så sjukt länge, för den här personen betyder så sjukt mycket för mig. Inte bara för mig, utan för oss. Jag gråter fan när jag skriver detta, kan inte fatta att det är sant. Visst förstod jag att det troligen skulle sluta nu till sommaren, det kunde man lät förutspå, men det är en sak att tro och en sak att få det svart på vitt. 
Du är min idol, du är min absolut största förebild, du betyder så mycket för mig.
Alltså fy fan vilken karriär du har haft och du är så sjukt värd den! Finns det något du inte har vunnit? Inte bara i priser, utan så många miljoner människors hjärtan.
Du avgjorde för i helvete VM genom med din guldvärda panna nicka in 1-0 mot Tyskland i slutet av semifinalen 2010!
I will always love and remember you, The Lion/El Charzon/ El Capitano 
 
C H A R L E S  P U Y O L  FC BARCELONA 1993 - 2014
Untitled
Untitled
Untitled

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0