> Izzanh -

Och så kan man skriva dit en till avtrillning i schemat.

Uteritt idag för pollan. Ett väldigt känslofullt ridpass, hehe. Började först med att hon skulle fjanta och vägra gå framåt -.- Tyvärr typiskt Shakkan. Sedan bara hoppade hon till för nått, så då låg man där på marken... Dock är jag ju så skillad(ja, skillad) att jag lyckas hamna bra så att jag inte slog mig det minsta :) Sen snacka om att man var lite sur på den där tjejen sen...
Fortsatte sedan kronorundan, gick ganska bra, riktigt bra på några stället(efter att man säger till henne på skarpen brukar hon alltid trampa på jääättefint i några meter, sedan när man slappnar av så latar hon ihop sig igen).
 
Nu ska jag äta kakor och kolla på PPL! :D 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0