> Izzanh -

I dag, i morgon å så...

I dag har varit en mkt bra dag :) Ridning, hoppning, på morgonen på fina Glory ( (: ), sedan Kemi som första ämne i skolan. Trodde vi hade historia efter men det visade sig vara mat först :D My day was saved. Kom ihåg, som vår älskade William säger: 
"Mat är din vän!
Mat är min vän.
 
I alla fall, svenska sedan också i 50 min som kändes som typ 5 min. Gick asfort :D Hela dagen gick fruktansvärt snabbt... Avslutades med en franskalektion som varade i 20 min (skulle varit 1 tim egentligen) ;) Snacka om att jag blev glad av att komma hem en timme tidigare... 
 
Suttit nu i typ tre timmar och pluggar... Fett jobbigt. Fett skönt att jag blivit klar med mkt i alla fall. Fick typ värsta franskaläxan på 50 ord till på fredag... Men vi naturvetare klarar allt ;) 
 
Annars har jag bara varit ute en sväng och ridit, inte hunnit så mkt mer... (Kan det beror på all tid man spenderar framför kylskåpet då man äer chokladbollar?) Ingen kommentar. 
 
I morgon ska i alla fall man till Ljungby med Shakie-lackan, eller Sockan som jag brukar säga (: Egentligen Tjockan då men palla säga T...
Hon ska undersökas, har ju problem med hostan. Hoppas det går bra!
Min mysiga tjej som jag saknar mest i hela världen <3 Längtar till jag kan rida dig igen...

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0