> Izzanh -

När vintern kommer ska varenda unge vara gla'.

Hej. Heeeeeeey. Heeeeej. Hej.
 
Dramatisk början där, va!? We will se how this will end...
Nej, men ska komma till punkt. Punkt. Hehe. Lite dampbarn får man vara såhär en seeen tisdagskväll. Min dator är fett slö just nu(som jag typ...). Ah, ska i alla fall fixa nått trevligt att äta för att sedan kolla på nått avsnitt av Pretty Little Liars. Få se hur det slutar. Känner att jag mååååste följa någon serier, och det verkar ju bra, typ!? Innan följde jag ju Awkward men det var ju ett dags sen... (Btw, MATTY VANN!!! :D)
 
Anyway(Kim 2), red i morse. Kappan var galet glad :D Stakars min lilla polle som inte har fått galopper på sååååå länge! :( Men idag fick hon det :) Galopp med ena benet framför sadeln - slå det du!
 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0