> Izzanh -

Kakor, hästsaker & tankar. Just an ordinary day.

Heeej. Sitter här och äter kakor framför datorn. Jag älskar kakor<3 In my heart forever, I say. (Wanna-bee Linnea Näslund, eller vad?). Väntar på att maten ska bli klar medan jag tittar på 7:e delen av Ulriks serie. Chattar lite också... Saknar min fina vän som fortfarande befinner sig i London.
 
Annars har dagen var helt okej, lite bättre till och med! Började halv elva, slutade kvart i elva :D Haha, wtf liksom? :D Bäst ju. Sedan hittade jag lite awesome saker, kanske lägger upp dem på bloggen sen (: 
Åkte med pappa till G&B när jag kom hem. Hästsaker är alltid lika upplysande att titta på. Jag prioriterar typ alltid schabrak först men vet inte... Borde man spara till ett bara nya stövlar? Jag älskar verkligen ridstövlar. Det kan alltid vara bra att ha ett par i reserv. Mina är ju typ halvt trasiga... Men ja, först kanske man ska bli bra i benet, sedan får vi se vad som händer... :) Ska ju överleva en vinter med de fodrade stövlarna först.
 
Mat nuu. Tja då!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0