> Izzanh -

Beroende av

Alltså jag är totalt beroende av Pretty Little Liars. Så bra ju! Måste veta vad som hände här näst (: Men nu får jag inte kolla på fler avsnitt idag :/ (Har typ sett 5 st idag, haha). Jag kan inte sova ikväll annars, haha :D Tänkte passa på att plugga lite matte. Kommer att ha värsta ångesten när lovet är över för att jag inte har pluggat något... Prov första mattenlektionen efter lovet = Nice! Fast ändå bättre än innan lovet...
Aja, efter matten vet jag i alla fall att jag kommer att kunna somna (: Om jag inte somna under tiden, haha. Nej, men matte är faktiskt roligt! Det jobbiga är bara att bestämma sig för att sätta sig ner och öppna den där boken...
 
Hoppas du har en lika trevlig onsdagskväll som jag, haha! 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0