> Izzanh -

My old life is going back (=♥)

Idag har jag ridit båda hästarna. Dog typ. Jvligt ont i benet nu, hehe. Neej, inte kul alls, faktiskt :/ Alltså tänk om jag bara skulle ha kunnat hoppa Shakkan... <3 Det är faktiskt ganska otroligt att jag ens kan galoppera.
 
Kappan fick i alla fall gå Dalåkra. Pigg ponny... Behöver man säga mer? Seg i formen.. Saknar hästarna på TRS. Aslätta att få dem i rätt form ju! (: Eller i alla fall slippa sitta och hålla upp huvudet åt dem ;)
 
Shakkan fick gå lite i min leriga paddock. Seeg polleee. Men pigg i galoppen (: Och mitt knä typ dog...
 
Får se om det blir nån ridning i morgon. Ska i alla fall försöka att cykla lite! :) Längtar!! 

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0