> Izzanh -

Your true character is the person you become when nobody is watching.

Shakkan:
Henne red jag först. MB träningsdags i dag. Det funkade hyfsat. Hon var fin ute, vi red fram Wicén, men sedan blev hon latare i paddocken.
Passet var mest gå över bommar, få henne att lyfta på hovarna, och varade i ca 40 min.
Kappan:
Dressyr i Stockö. Fin tjej jag har! Fin i uppvärmningstraven, jobbigast(starkast) i galoppen... Uh, den ska vi inte ens prata om.
Det var i alla fall en bra, bra tänkt också, uppvärmning(trav). 10 meters volt, vända in i mitten, ut på spåret genom att gå ut på medellinjen. Volt i motsatta varv(volttillbaka). Vanlig volt därefter i samma varv.
Ja, jag förklarar väldigt bra. Hoppas att jag inte är som min lillebror och inte förstår var jag själv har skrivit ^^

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0