> Izzanh -

Min smått jobbiga helg.

I lördags gick jag upp vid åtta, tror jag. Red båda hästarna och fixade stallet. Mamma filmade mig också och då gjorde jag filmen efteråt. Klockan fem, eller lite innan, släpptes hästarna in och vi for iväg till morfar. Vid sex till halv två var vi hos morfar, åt gott och tog det hyfsat lugnt. Invigde det nya året gjorde vi också. Jag sov hela vägen hem i bilen samt en timme hemma innan det var dags för Sverige att möta Ryssland. Måste medge att det var sjukt segt att dra sig upp från sängen fyra på morgonen... Efter matchen var klockan typ sju. Alltså blev det söndag. Jag släppte ut hästarna och gav dem mat innan jag kunde gå och lägga mig efter en jobbig dag. Pust.

Söndag: Kom upp vid ungefär ett, åt och sedan gick jag ut till stallet. Båda hästarna blev ridna och pappa mockade - (Y). Sedan nu i kväll har jag bara chillat, fixat med bilderna och kollat på film. Gött!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0