> Izzanh -

Ridning 20 april

Shakkan: Dressyr i grannens paddock. Tränade övergångar, volter, vägar m.m I onsdags gick hon ju på inspänningstyglar så allt satt det mycket kvar i henne därifrån! Hon var väldigt speciell idag. Hon kändes som en sprotponny, haha. Lite trippig i stegen, typ.
Sedan så skrittade jag en runda i skooogen. Det gick inte så bra. Jag tror att hon brunstar för att hon blev helt jävla(ursäkta mitt fina ordval) tokig när hon såg de andra hästarna -.- När hon stod vänd bortifrån hästarna som kom galopperade bakom henne blev hon helt knäpp och bara snurrade runt och höll på. Sedan stegrade hon sig också, såklart -.- Men jag är ju så proffsig så jag sitter kvar ;)
Sedan som travade jag lite med henne och då tog hon såhär jättestora, egentligen underbara steg :D Det kändes som att man red en typ dubbelt så stor dressyrhäst. Haha, Shakie-sen <3
Kappan: Uteritt - Lilla Ekesås. Det gick bra. Hon var ganska pigg, eller inte ganska, hon var aspigg D: Så kan det gå(när inte haspen är på). Nu väntar i alla fall två pass i paddocken för henne ;)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0