> Izzanh -

Eh, ja, 25 april

Kappan: Stockö. Dressyr. Det gick inte så bra. Why? Det funkade liksom inte idag. Hon kom inte ner i bra form. Hon var inte lösgjord och hon tolkade mina signaler väldigt fel. Så fort jag stannade upp och skulle börja om, hoppade hon till(alltså påbörjade stegring). Nice, eller inte... Hoppas att nästa dressyrpass blir bättre.
Shakkan: Uteritt runt om i byn. Jag la ihop lite smårundor. Från början var det meningen att jag skulle rida MB men det var ju så blött. Därför råkade jag också ta fel träns för att jag hade förberett MB-tränset. Men det gick som tur var bra ändå :) Ponny var typ som vanligt, alltså lite seg men ganska ok.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0