> Izzanh -

Hoppning med Shakkan

Äntligen blev det ett hoppass för Shakkan! Skönt att få det gjort och kunna blicka framåt. Red denna övningen:
Det är inte jag som har ritat bilden. Övningen hittade jag på någon sajt för några månader sedan och sparade ner den på datorn. Minns tyvärr inte vad sajten hette/heter :/

Shakkan jobbade i alla fall bra. På bommarna var hon lite seg men sedan kom hon bra igång :) Jag tycker faktiskt att hon var jätteduktig idag. Vi avslutade med att ha alla hindrerna på cirka 1 meter. Det kan hända att något hinder låg på över metern/1,1 m nån gång. Hon hoppade också en bra bit över metern några gånger ;) Ibland hamnade jag helt knäppt och ibland hade jag typ världes knäppaste och sämsta sits över hindret. Men det bästa då är att jag alltid tänker på det och kör igen fast gör som man ska göra. Lutar mig lite mer framåt och får då även fram handen. Shakkan var himla duktig när jag tog tillbaka henne. Hon fick några dampattacker men liksom blev lugn igen bara jag fick ihop henne genom några halvhalter. Världens finaste tjej <3

Jao, finns en del mer att berätta men pallar inte nu. Är så trött! Så det var väl allt för mig idag typ :)

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0