> Izzanh -

Dressyr på Shakie

Har varit ute och ridit Shakkan nu. Det gick jättebra! :) Tränade mycket på volter i uppvärmningen. I själva passet tränade jag sedan på lydnad. Vi började med skritt till halt och halt till skritt. Efter det gjorde jag de tlite svårare och gick ver till halt från trav och trav från halt. När hon fixat det körde vi även från galopp. Skritt till galopp och galopp till skritt. Jag passade även på att öka traven när jag bytte varv och mot slutet fungerade det super! :) Glad man blir.
Sedan tog vi även halt från galopp och galopp från halt. Passade även på att rida förvänd galopp. Det gick också bra. Är väl lite med formen i galoppen vi behöver jobba mer på. Jag tyckte att min sits var mycket bättre idag än den brukar vara. Jag sträckte på mig mycket bättre och det är ju toppen (Y). Jag red i ungefär en timme i min paddock.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0