> Izzanh -

Shit pommes frites

Vilken dag! Kortfattad:
Ridprofil två timmar i morse. Vi kollade på en hoppfilm jag redan har sätt x)
En timme film innan lunch.
Efter lunch fortsatte vi att titta på filmen som sammanlagt var 2 och en halv timme. Sjukt bra var den men också sjukt hemskt! Den handlar om andra värdskriget och hur en pianist överlevde utanför "arbetslägrerna". Usch, kommer säkert att få en depperiod nu. Varje gång jag hör någonting som jag inte ser, tror jag att det är någon som förberedder för att skjuta. Varje gång var ser någon man i uniform, tror jag att det är en soldat som ska komma och ta mig, slå mig eller mörda mig. När jag blundar ser jag blod, döda människor och vapen. Hur ska det egentligen gå att sova?

När man kom hem var jag i stallet typ fyra timmar... Lite trött efter det ... :3 Red båda hästarna och inlägg om det kommer snart separat :]
Och nu sitter jag och lyssnar på matchen mellan Färjestad och Växjö i ishockey på sr.se. 2-2!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0