> Izzanh -

Ridning på Kappan 8 oktober 2011

Idag blev det dressyr(som jag skrev igår). Jag red ner till Stockö. Vädret idag är toppen! Man kan inte klaga när solen lyser efter några regniga dagar. Efter regn kommer solsken. Ridningen gick väl sådär. Hon är så himla stark. Ner till Stockö stannade hon flera gånger och tjurade -.- Om man bara väntar nån minut så går hon framåt, men ändå, hon ska inte hålla på så.
Jag red mest på åttvolten i ungefär en halvtimme. Självklart i olika varv och på olika sätt. Traven kändes till en början lite seg, men det ändrade hon snabbt på! Hon travade på i ett riktigt bra tempo. Toppen! Tränade även hög och låg form då jag både satt ner och red lätt med sitgbyglar. Slutet var typ värst. Tog som vanligt och galopperade då och det var mest då hon blev så himla stark och jobbig. Knasponny. Kan hon inte förstå att hon faktiskt är 21 år och att hon inte ska ha en sådan energi då? :D
Gillar denna bilden!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0