> Izzanh -

Ridning

I förmiddags var jag och hoppade Shakie. Hon var seg i början men taggade sedan till. Vi hoppade en minibana på 90 cm. Kanske lägger jag upp ban-övningen ;) Är det någon som vill det? Kommentera! Anyway, det var bra att jag verkligen trampade ner hälen idag över hindret. Ni som följer mig vet ju att jag behöver träna vidare på det (; Desvidare vet jag inte hur min blick var... Hur mycket jag än tänker tillbaka kommer jag inte ihåg. Men förhoppningsvis(och troligen) var den där den brukar vara - framåt! I början red jag verkligen som en nybörjade. Som tur var behöver man bara ändra på lite småfel och så blev jag mitt perfekt jag igen :] Haha, skojar bara!
Gammal bild från i Augusti typ... Saknar Shakkans vita päls <3

Gris-ägarna
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Sv; Okej!



Är du också ett ulrik munther fan? :)

2011-10-30 @ 15:39:17
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0