> Izzanh -

Dressyr på Kappi

Ridit dressyr på Kappan. Hon jobbade bra och blev allt mjukare desto längre passet gick. Ett tips är tempoväxlingar i skritt. Det är verkligen en toppenbra övning som gör hästen lösgjord! Den funkade super på Kappan också. Man blir så glad när man finner nya övningar (: Annars gjorde jag väl ingenting speciellt. Hon har ju vart stel och osamarbetsvillig ett bra tag nu, så tänkte mest på att hon skulle jobba med istället för emot mig. Det funkade ju tillslut. Prövade även mina nya ridstövlar. De var jätteskönt och bra! Dock stora eftersom att jag tog ut fodret. Som tur är är det inte så kallt att man måste ha fodrade stövlar ännu ;) Nä, nu ska jag sova. Herrå!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0