> Izzanh -

Dagens ridpass

Shakkan gick ett uteritt/dressyrpass på cirka 30 min. Hon jobbade faktiskt fint. I galoppen vid uteritten gick hon jättefin i form. I traven i dressyr gick hon också fint :] Stolt över min tjej. Vi har börjar ge henne b-vitamin nu när hon får så mycket päls och blir så trög. Den hjälpen märkte jag också av idag. Hon var pigg, glad och framåt hela tiden :] När jag väl behövde använda spöet vid ett tillfälle reagerade hon mycket bättre än vad hon brukar. Så det passet blev absolut godkänt! [:

Kappan sprang jag med och red sedan på vägen hem. Överpigg ponny här... Att hn inte kan förstå att hon faktiskt är 21 år! -.- När man satt upp var öron på helspänn och hon väntade bara på en galoppfattning... hon typ trippade fram xD Hihi, tönt <3 MEn jag älskar min tönt mest i hela världen <3 Skulle kunna vad som helst för henne <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0