> Izzanh -

Dag 23

Min favoritårstid och varför:
Alltså jag älskar hösten. Hösten än lite som våren. Inte för varm, inte för kall(bortsett från nuvarandra oktober!!). Kanske ska säga första månaden i hösten - September. Växlande väder men ändå ganska jämna temperaturer. Såklart ogillar jag regnet på hösten, men bara för att det är höst betyder det int emer regn. Förra hösten regnade det inte alls mycket i, remember? :) Såklart älskar man alla färger och den friska luften. Jag skulle ha gillat våren(möjligen mer) om den inte hade varit så lerig och blöt! Allting torkar ju då. Fast såklart är maj riktigt härlig ;)


Ah, jag har typ ingen favoritårstid, mer favoritmånad :D

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0