> Izzanh -

Shakieridning i mörkret.

Idag fick min slöa tjej gå uteritt. Red Barsö och det tog ungefär en timme. Det märktes att hon var lite öm på bakhovarna. Vi drog ut bakskorna häromdagen för att ena var lös. NYA HÄSTSKOR, TACK, PAPPA! Annars var hon väl duktig. Lyssnade bra på hjälperna om man bara sa till riktigt :) Lite läskigt i den mörkaste delen av skogen annars gick det bra [: Haha, fick panik när jag såg en bil mitt ute i skogen, fattade galopp och galopperade en bra bit efter det, haha :D That's who I am...

min finis <3

Gris-ägarna
Postat av: Amanda

Hej! Tack för kritiken men på bilderna är armbågarna i sidorna hela tiden, kanske inte syns så tydligt men tittar du närmre så syns det. Du ska inte ha armbågarna helt böjda heller för den delen för det är fel.

2011-11-10 @ 21:00:47
URL: http://granaryttarna.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0