> Izzanh -

Dressyrträning med Shakkan

Jaao, man kom in för typ en timme sedan och hem för ungefär två timmar sedan :] Kul och nyttigt pass med en duktig tränare. Jag gillar verkligen att rida för så mycket olika tränare för då lär man sig så mycket mer! Shakkan är så duktig. Hon bryr sig inte om nya ställen, nya miljöer, hon är stencool! Däremot kanske hon inte var duktigast i riddelen ;) Men nu vet jag vad jag ska göra och hur jag ska få henne att sluta vingla på huvudet och lyssna bättre på mina hjälper. Jag vet också vad jag behöver träna mer på - att skänkla, vila, skänkla, vila och inte skänkla hela tiden. Det är som sagt mer repetition från några år tillbaka, men det är sådant man inte tänker på att man gör! Jag rider typ alla hästar olika, för alla hästar är ju olika. Det är svårt att då veta vad man vanligtvis gör på en häst men som man sedan inte gör på nästa. Ah, så är det med ridning :] Bara att ta åt sig och utvecklats!
Dressyrponny? Hm... *host, host*

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0