> Izzanh -

Dagens ridning

Idag red man tre olika hästar. På TRS hoppade jag Sherlock och Chadlier och hemma fick Kappan gå dressyr. Här kommer lite smått info:

Sherlock:
Valde att rida honom först. Seg häst men ändå ganska mysig :) Speciell. Jobbigt att han var så stel men sjukt skönt när han började att slappna av och släppta i nacken! :] Inom hoppningen var han också ganska seg... Varför får jag alltid rida de sega hästarna, haha? Bra blick och väg. Träna vidare på tempo och vara mer sträng om han inte lyssnar.
This is Sherlockk...
sherlock2
Haha, söt häst där...

Chandlier:
Fin, smal häst. Han är väldigt jobbig så han gärna slår upp och ner med huvudet. Inom ridningen var han betydligt piggare än Sherlock men ändå lite seg... Fast han lyssnade bra på framåtdrivande hjälper :) I och för sig gjorde Sherlock också det... hehe. Jag hade bra blick och handsits. Träna vidare på hälen.
This is Chandlier:
chandlier
Bilder tagna från http://www7.idrottonline.se/default.aspx?id=4868

Kappi skriver jag om i ett eget inlägg.

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0