> Izzanh -

Ridning 30 juni

:O Sista dagen i juni! Coolt...
Shakkan red jag vid typ efter fyra till kvart i fem ungefär. Det var asvarmt! :O Var tvungen att rida då för det skulle börja regna och åska framåt kvällen.
Det gick åt helvete -.- Det började med att hon kastade av mig - från skritt! :@ Irriterad blev man! Fick ont i huvud och rygg men det var bara att sitta upp igen.

Uppvärming: (den gick bra!)
Skritt: Eh, ja, jag skrittade bara fram som vanligt. Går att bättra på till så som jag gjorde igår!
Trav: Travade de stora volterna vid A och C + snett igenom. Bra uppvärmning.
Galopp: Samma som i traven. Bra där också. Det kan vara bra att liksom jobba vidare med samma som tidigare fast på en svårare nivå - alltså i galopp då.

Som helhet var uppvärmningen OK.

Sedan red vi teknik övningen/skolan eller vad den hette som man kan hitta i den där boken jag köpte på Börjes för något år sedan :P Den var bra och skulle säkert ha varit rolig om Shakkan lyssnade -.- Hon förstod nog inte riktigt vad hon skulle göra :'3 Vi får jobba vidare med studs! Till nästa gång kan jag ta och ta bort lite i början och sedan fylla ut övningen efter hand. Det skulle nog ha gått bättre då. Så, nu har du fått lite ris men ros, då? d: Tja... att jag fick ner henne sedan lugn fast hon egentligen var vettskrämd när traktorerna körde runt, det är väl ros? :)


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0