> Izzanh -

Ridning 18 juni


Eliza skulle ha kommit idag... så ringer hon typ halv fyra och säger att hon inte kan, lite irrterad blir man! Kunde hon inte ha sagt det innan!? Tydligen hade hennes mobil slut på pengar... -.- Så jag fick gå ut halv fyra och komma in typ sju - kul! Snacka om att man var ite trött sen.

Shakkan skulle jag longera, gick åt helvete. Hon var jättejobbig! Jag blev så arg. Efteråt var hon skittrött efter hon hade sprungit runt i typ tio minuter utan att jag fick stopp på henne :@ SÅ JÄVLA JOBBIG VAR HON! Om man skulle hitta någonting posetivt var det väl att hon lyssnar liiiite på kroppsspråket i alla fall. Vidare träning med att hon ska sakta av, flytta undan om jag går emot henne, sakta ner på tempot om jag kommer framför och öka om jag kommer bakom. tja, kan man hitta någonting som jag inte rabblat upp som kan vara posetivt!? :@

Kappan red jag ut med, skönt att bara komma bort från allting. vi red lilla skogsrundan fast mot gårdsby och åt andra hållet, visst krånglar jag till det!? :D 1. Mot gårdsby. 2. Gamla järnvägsspåret. 3. Vänder ner vid hälften. 4. Kommer upp bakom stallet.
Kappan jobbade bra. Blev MYCKET galopp! :D


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0