> Izzanh -

Ridning 13 juni

Shakkan-ridning idag då. Ganska taggad... eller vafan, inte alls xD Hehe. Så träffade man jobbiga Ami också -.- Hatar henne! Så sjukt jobbig! Hursomhelst, fett kul dag idag! :D Tell you guys some outher time, palla nu liksom.
Tillbaka till Shakkan - vi klättrade. Punkt.



Hehe xD Okej, jag ska berätta!! Vi klättrade alltså(jag vet att jag har nämt det tidigare). Skit mycket mygg, så jobbigt! Shakkan jobbade på bra. Hon hoppade jättestort över stockarna i skogen! :D Haha, älsk <3 Och på tillbakavägen - fyfan vilken galopp hon hade! :D Perfekto (Y)

Cykelorgentering imon. Får se hur det går :P Håller tummarna på att pappa hämtar mig efteråt ;)

Bye, bye. All my loves - kisses and hugs -

Love


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0