> Izzanh -

Ridning 27 juli Shakkan

Onsdag = Shakie-ridning. Hoppning! :) Gjorde som sagt samma sak som jag gjorde med Kappan igår. Var kul och gick... väl bra, antar jag xD Om man slår sitt hopprekord(nu 110 cm!) är det väl bra? ;D Hon var duktig, seg som vanligt -.- Men vi hoppar på!

Bra sak med passet: Som sagt, hoppade högre än någonsin tidigare samt med en häst(min pollle ;D) som jag kämpat med i månader och som var ganska osäker i början. Verkligen skitbra, Izzanh(K)! :) Stolt över min själv!
Mindre bra sak med passet: Att hon var seg -.- Nej, men, hm... När hon väl har bra fart så går det ganska bra så det gäller ju att få upp farten ;) Och att hon ska behålla form samt SAMMA GALOPP!!! Hon bytte typ varje gång -.- Plutt. Det får vi jobba vidare på.

Det kommer komma en mini-film senare(senast imon), så håll utkik ;)

Så här så det ut när vi red ut efter passet:
Mysigt!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0