> Izzanh -

Ridning 26 juli Kappan

Ja. I morse red jag Kappan. När jag vaknade - klockan elva - var det ganska molnigt och inte för varmt så jag bestämde mig för att dra ut. Vad hände då, alldeles lagom till att jag ryktat henne och satt på all utrustning? -.- Jo, självklart kommer solen fram och gör det jättevarmt för oss! Tack så mycket! -.- Aja, ska inte klaga men det är så himla typiskt att sådant händer mig! -.-

Ja, så vi hoppade lite. Hade tre hinder. Ett kryss, ett galoppsprång, ett plank, två galoppsprång och sedan en oxer. Kappan gick fint. Vi avslutade på 90 cm två gånger inann vi red ut :) Bra jobbat, tjejen.

Bra sak med passet: Red ju med bett och hon gick toppen på det idag! Fin form ändå! Skitbra! (Y) Glömde till och med att jag inte red på hack så när jag upptäckte det så sa jag bara oj xD Haha. Finis <3
Mindre bra sak med passet: Det var inte så roligt... :/ Men jag vet ju vad det beror på... suck. Nått mer då? Nått vi kan förbättra? ... *tänker* Lite mer tempo i galoppen kanske? Vi kan ju få igång den genom att kanske ta nått varv på volten innan man går på hindret samt sätta igång ett mycket bra tempo eftersom att hon gärna bromsar och tappar en del.
Med det säger jag också godnatt (;

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0