> Izzanh -

Wiie! :D

Alldeles strax ska jag iväg och provrida en ponny xD Ska bli jätteroligt! Berättar kanske mer när jag är tillbaka.

Vet inte redigt om jag ska lägga ner bloggen :3 Alltså jag har den typ bara för min egen skull. Jag ska nog göra en riddagbok istället ;) Innan hade jag en bok som jag skrev i, men det är så jobbigt + så får man inga bilder! Så jag ska nog göra en på datorn privat.

Hej svejs, bananfejs.


Gris-ägarna
Postat av: sanna

åååh, vad skojskigt :D väntar tills ikväll då jag få see :D

men vad synd att du kommer lägga ner den och jag vet att mina kompisar tittar på bloggen och tycker att du är en stor förebild som tar hand om 2 hästar helt själv lixom!! (: och tycker de är då synd att lägga ner den :´/

2011-01-08 @ 13:01:21
Postat av: häst galen tjej

väntar förväntans fullt på hur hästen var :D :D

hoppas den var bra och snäll (: kommer du kanske ta hem den med? vad roligt att ha 3 st helt egna hästar :) längtar tills jag ochså blir så stor att jag med kan ha egen häst.

2011-01-08 @ 17:32:37

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0