> Izzanh -

Tjoho!

Nu är jag hemma igen (: Dagen var vl rolig, jag kommer inte berätta mer om den eftersom att detta är en hästblogg ^^ Imorgon tror jag att jag ska skotta lite i hagen så att man typ kan rida på en volt där. Då ska jag rida runt lite med Kappi och antaligen hoppa lite med Bumble efter det (:

Jag är trött och ska sova nu :] God natt!

PS. Någon som vet någon bra hoppövning?


Gris-ägarna
Postat av: en satsande hoppryttare

hej jag vet en övning!

1. du ställer upp 3 hinder på medilinjen för man ska nämligen komma och

2. hoppa fösta hindret i trav och lkanda i höger galopp och svänga till höger och lägga en volt sedan kommer man på andra hindret i högar galopp och landa vänster, lägga en volt till vänster och hoppa sista hindret i vänster galopp och landa höger och så börga man om och hoppar så man landar efter sista hindret varannan gång höger och varannan vänster



har även en massa andra säg till om du behöver de!!!

2011-01-07 @ 11:38:23

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0