> Izzanh -

KR

Hr varit ute och ridit Kappi:) När jag skulle rykta henne var hon väldigt nyfiken och gick runt i stallet och tittade xD Haha, sötnosen<3 Jag brukar nämligen ha dörren till boxen öppen och hästarna fria vid hantering. Det är ett bra sätt att öva NH:n också! (:

Ridningen gick bra. Vi hoppade lite studs(samma som jag gjorde med Bumble igår) och även ett kryss snett igenom. Vi skulle hoppa 70 och det hinderstötet är lite konstigt att sätta upp, så när vi hade hoppat det märkte jag att det vist var 90 :D Rekord! Hon klarade det fint, blev bara lite förvånad över att det var högre, men annars hoppade hon lika fint som vanligt! x)

Kappi var underbar idag! Lagom pigg och hoppade mycket finare än tidigare! Det märks verkligen att hon har utveckats i de tre månaderna hon har varit hos mig.

Jag sitter vid en annan datorn, så har inga biler förrutom de gamla ^^

<3




Gris-ägarna
Postat av: Ellan :)))))

naww, ni e så fina tsm :)

2011-01-22 @ 18:37:30
URL: http://ponnyfilurerna.blogg.se/

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0