> Izzanh -

Dagen

Hej. Idag har skolan varit jätterolig faktiskt xD Nu har vi inga mer lektioner för att vi ska jobba med en stad och då ska vi bygga den :)

Jag red ut med Bumble när jag kom hem. Vi slutade lite tidigare så jag hann med tre-bussen x'D Glaaad! Bumble var väldigt tittig i början, sedan gick det bättre. I slutet så red vi där det var någon som hade skrivit i snön. Såklart var det ju jätteläskigt tyckte Bumsan <3 *suck* Tillslut kom hon över i alla fall x) (efter typ 10 minuter xD). Aja, men bättre sent än aldrig :D

Idag var vetrinären hos oss. Pollarna fick vaccination mot hästinfluensa och så konstaterade hon att Bumble har löss :3 Uschigt! Men om vi behandlar det rätt är det snart borta :)

Nu ska jag sova. God natt ^^ !


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0