> Izzanh -

Ridning, ridning, ridning

Pust. Kom nästan nyss hem från provridningen som gick sådär... :3 Jag orkar inte skriva om det nu, men det bir nog inte den hästen i alla fall.

Kappan hoppade jag med, samma sak som jag hoppade med Bumsan igår. Som max hoppade vi 70. Hon var duktig men det var inte alls roligt D: Någoting känns bara fel och man vill bara slänga sig i väggen och dö... Hm... Det kan ju inte kännas bra varje gång. Förhoppningsvis blir nästa ridtur bättre ;)

Bumble red jag ut med. Hon var lite fjantig som vanligt men annars pigg och glad.

Jag orkar inte fixa med bilder nu, de kanske kommer imån ;)


Gris-ägarna
Postat av: Anonym

berätta berätta berätta berätta berätta berätta....

om hästen du prov red :)

2011-02-28 @ 09:43:11

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0