> Izzanh -

Like I said before, don't leave my door.

Idag har det snöat jättemycket :O Det var värsta jobbigt att rida. Först red jag litte dressyr, körde igenom LB:0 programet en gång i paddocken. Det var halt där så det gick inte så bra :3 Efter det red jag ut en ltien runda och snacka om att Kappan var pigg, piggare, piggast :D Ska ger er ett tips - låt ALDRIG pigga hästar vila i tre dagar. Snacka om att hon skenade några gånger idag va ;D Älskling <3

Skolan var tråkig som vanligt :/ Fast det var gött att det var torsdag för det är typ den bästa dagen i skolan xD Imon är det fredag <3 Nu ska jag duscha, titta klart på ishockeyn och sedan söwa. Imonbitti blir det ridning med Bumsan, dressyr typ ;P

<3


Gris-ägarna
Postat av: Anonym

Vad fin bild på dig och kappi. Men jag har en liten fråga:

Kan inte du lägga ur lite bilder på din utrustning. Ridbyxor, sadel m.m och kanske berätta vilket märke det är och sånt! Vore JÄTTE kul med lite annan fakta och sånt med ju.

2011-02-11 @ 15:30:05

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0