> Izzanh -

Kommentar

Sanna om Bildbomb!:
Hej jag har lite frågor! :D :
-Hade du med dig både kappi och bumle?
-Varför hade du huvor på dem/den?
-Vilka klasser red du?
- Vilken placering eller var det bara clear round?
-Vilken ridklubb rider du på?
-Vörför ville du ha foderhäst?
-Ska du FÅ egen häst?
- Varför inte unghäst isåfall??
-går hästen på lösdrift
- HAr du MVG i ngt ämne isåfall vilket?
-hur lång/ mke väger du?
-Hur gammal var du när du började att rida?
-Vad heter din bästis?

Tacksam för svar

Svar: Oj, det var många :D
Japp, det hade jag.
Jag red med luvor för att jag ville det :)
50 cm och 70 som jag har berättat typ tusen gånger känns det som ;>
Det var bara clear round. Jag rider inte där i vanliga fall utan är bara medlem, men det var på Växjö ridklubb. Den enda ridskolan jag rider på är på Theleborg.
Jag ville ha foderhäst för att jag alltid ha velat ha en häst och skulle hyra först, plus att bara rida på ridskola blev långtråkigt, särskilt då jag hade en... inte så bra ridlärare och inte ville byta till stora hästar.
Japp, jag ska få en egen häst :)
Jag har ju ridit en unghäst nu i snart ett år och inte gillat det jättemycket... Jag vill till första hand ha en häst som är mer stabil, vilket få unghästar är. Jag skulle dock kunna tänka mig en sexåring, men sedan får man ju se lite vad man hittar också (;
Ingen av hästarna går på lösdrift.
Mina betyg är personliga.
Hur lång jag är och hur mycket jag väger är personligt.
Jag var ungefär 10 år när jag började rida, men har ridit som typ... 4/5 åring tidigare, fast då var jag värst rädd ;)
Jag har ingen såndär bästa vän, mer bara vanliga vänner. det är ju olika från person till person vad man kan kalla 'bästa' vän.

Hoppas att du blev nöjd med dina svar!


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0