> Izzanh -

Riiidniiiing

Shakkan gick först, dressyr i paddocken. Skulle egentligen ridit ner till Stockö men pallade inte, hehe ;p Hon var jättefin i traven och skrittet i framridningen :) Toppen! Bra eget insiativ med formen. Efteråt tränade jag på lite olika. Satte ihop en övning som såg ut såhär: Långsida med tre volter på 10 m. Andra långsidan red jag öppna eller slutna beroende på vilket varv. Efter några varv bytte man varv med hjälp av fyra serpentiner över medellinjen. Samma sak i andra varvet. Avslutade efter ytligare serpentinövningar med galopp utan stigbyglar. Gick redigt bra faktiskt! :) Dagens outfit var mitt ljubruna shabrak och vita lindor. Nice! Måste filma när jag har det nån gång.
Kappan gick uteritt. Barsö. Hon var typ sååååååååhääääääääär jobbig -.- Överpigg ponny som bara vill galoppera. Särskilt när hon såg raksträckan blev hon helt crazy.
Älskar er <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0