> Izzanh -

Man gör allt för att slippa plugga NO...

1. Tre namn jag lyssnar till: Ida, IzzanhK
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min fantasi.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Hemlisch...
4. Detta är jag rädd för: Typ... mörker kanske? Men man vänjer ju sig nu när man rider i det varje dag ;) 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Hästlukt i näsan, mat och sömn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Volter på mark, Irländsk julafton och äta kött.
7. Detta tycker jag om att göra: Rida, vara med hästarna, träffa kompisar, plugga matte(hehe.. nörd nummer 1 här). Typ det och tusen andra saker (:
8. Detta vill jag göra just nu: Slå upp matteboken... hehe, skojar bara (; Nä, men att huvudvärken ska försvinna ;/
9. Bästa känslan: Känslan man har när man galopperar barback på världens bästa häst över en sommaräng och sträcker ut armarna i luften... Ingenting slår den känslan.
10. Värsta känslan: När man tänker på det som ingen har svar på(som hur hamnade vi här, vad händer efter döden).
11. Jag vill gifta mig: Mig själv :) Nä, typ någon kändis... Ulle-gulle eller André skulle inte sitta helt fel ;) Ofc måste han vara snygg och ha svart hår(Ulrik har ett godkännande undantag) (;
12. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Tävla hoppning med Shakkan, bli ridlärare, utbilda unghäst, starta ridcenter och massa annat! :]
13. Min käraste ägodel: Matteboken!! Hah, nej men mina hästar tyyyyp ^^ Om min David Villa tröja, hihi ^.^
14. Något jag vill ha i present: Massa ridsaker(framför allt hoppsadel!) och pengar.
15. Detta har jag på mig just nu: Ridkläder - ljusblåa, skodda ridbyxor, lilagrå strumpor, vitt linne och en blå tröja.
16. Favoritkläder: Jeans, linne och munkjacka/skjorta.
17. Favoritdjur: Katt och häst.
18. Favoritlåt just nu: Många... Gör det för - Newkid, We're done - Wiz Khalifa.
19. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tråkigast - Slöjd, bild och HKK! Roligast - idrott, SO, franska och matte såklart ;)
20. Stjärntecken: Vädur.

21. En bok jag älskar: Mitt skitliv(så jävla bäst!).
22. En film jag älskar: Flicka 1 & 2.
23. Tv-program jag gillar: Awkward!
24. Favoritdoft: Jordgubbe typ. 
25. Detta äter jag gärna: Pizza och godis :D
26. Dricker helst: Pepsi eller juice.
27. Favoritgodis: Beror lite på humör. Choklad slinker alltid ner ;)
28. Hit vill jag gärna åka på semester: Jag vill inte åka på semester men att åka till något land som är himla olikt Sverige(som t.ex. Nordkorea skulle vara ashäftigt!)
29. Färg på mina ögon: Gröna.
30. Min längd: 163 cm.
31. Jag spelar: Piano?
32. Person jag beundrar: Mig själv! Nej, men typ... Jean Francois Pignon.
33. Så här bor jag: På en gård på landet utanför Växjö i en villa med min familj.
34. Favoritfärg: Ingen speciell.
35. En hemlighet jag vet: Om jag säger det är det inte en hemligthet längre, right!? ;)
36. Bästa present jag fått: Hm, ridning på islandshästar typ :D
37. Senast köpta skiva: Ulriks ;)

38. Udda förmåga/egenskap: Jag kan knäcka mina tummar på kommando. De ni!
39. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En heeest för att heeest är beeeest ;*
40. Vad lyssnar du på just nu: Mina knakande tummar...


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0