> Izzanh -

Ridning 4 augusti Kappi

Kappan red jag i morse. Hon var piggelin och lite jobbig. Hon vilade igår så då har hon ju såklart bara gått och latat sig. Det blir ju inte bättre av att det var lång uteritt i Tisdags ;) Men mycket galopp :D

Red lite dressyr. Tänkte lägga passet på 45 minuter och det blev väl ungefär den tiden. Travade även över en cavaletti-serie. Det var ganska kort avstånd så det gick väl sådär... hehe xD Ananrs tyckte jag att efter ett tag jobabde hon väldigt fint med ryggen :) Glad Izzanh(K)! Red lite det jag gjorde med Shakkan igår - slalom mellan hindrerna. Funkade fint. Hon lyssnar ruskigt bra på vikthjälperna men det kan bli bättre! ;)

Bra sak i passet: Em, måste nog säga att hon sökte sig ner i form i galoppen. Härligt att utvecklingen går framåt! :)
Mindre bra sak i passet: Vi måste jobba vidare på att kommunicera bättre genom mindre hjälper, och jag måste jobba vidare på att höja mitt tålamod.
Min älskling är finast <3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0