> Izzanh -

Bra dag idag

Japp. Bra dag idag. Tränat och ridit. Shakkan gick sådär. Var ltie sur på henne redan innan hon det blev inte precis bättre... Hur som helst, tränade dressyr + att jag tog några skutt över mina framdragna hinder :) Då blev hon pigg kan man säga! :D Kom såhär i vanlig galopp efter att ha jobbat lite på stora C-volten mot ett räcke. Först var hon lugn - men sedan såg hon ju hindret! :D Då blev det fart. Hon hoppade typ dubbelt så högt(hindret var 50 cm) och brydde sig inte ett skit om att det var lite "läskigt". Haha xD Finis <3 Vad gjorde hon sen då? Jo, såklart byte hon galopp -.- Fjant.

Ja, tillbaka till dressyren. Red lite slalom, övade lägre form och tog sedan upp henne. Travade lite på åttvolten. Körde även igen lite galopp och försökte få ner henne bättre. Det funkade ibland. Ananrs var hon väldigt jobbig.

Bra sak i passet: Formen när jag tog upp henne i traven från den längre till den högre. Tydligen var det så jobbigt - och hon jobabde på bra med ryggen - att hon blev helt slut och började skritta. Haha xD Hon har en del muskler kvar att bygga ;)
Mindre bra sak i passet: Ja... resten? Hehe, nej, men typ... jobba vidare med formen i galoppen. ... Och mitt tålamod!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0