> Izzanh -

Tjohej :]

Igår åt jag två pizzor xD Älskar pizza. Åt en före jag red och en efter ;D Nu sitter jag här med kusinen sjungandes jämte mig ;] Vi ska ha fest ikväll när mina föräldrar ska bort, kul! Idag var jag och provred en häst. Hon var väldigt känslig. En av världens hemskaste person var där och jag bröt ihop ): Fick alltså bara testa lite smått trav. Jag hatar några som var skittaskiga! Bara för att de inte klarade av hästen var de jätteotrevliga mot mig, hälsade inte och typ knuffade mig :3 Människor kan vara hemska ibland... Hur som helst, Bumble är bäst 8D Haha, rimade ju ;] Här kommer lite bilder:

<3

<3

Bumble älskar uteritter xD

<3

Hej svejs, bananfejs


Gris-ägarna
Postat av: Jeppehedda

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 20:19:19
URL: http://jeppehedda.blog13.com

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0