> Izzanh -

:O

Kappi har landat!! xD Hon är en mörkbrun maxad C-ponny på 20 år !! :O Dock märktes inte detta ett dugg idag när hon skenade iväg. Vi skulle ut och gå med henne, så jag red Bumble. Detta för att det inte var så länge sedan hon fölat och produserar därför fortfarande mjölk. Då slet sig hon från mamma och jag fick galoppera efter i full fart barbacka för att se vart hon tog vägen, dock vågade jag itne släppa på för mycket eftersom hon genast blev väldigt stark och ivrig... Tillslut kunde jag fånga in Kappi, vi var typ iväg en och en halv timme O.o Imorgon ska hästarna bara gå och bekanta sig med varandra (: Nu kommer lite bilder

<3

<3

<3

<3

<3

Nu ska jag sova x)

Hej svejs, bananfejs

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0