> Izzanh -

Kappi-ridning + BILDBOMB!!

Här kommer bilder och text om ridningen med Kappi idag :)

F
örst red jag fram genom volter, vägar och lite skänkelvikning!! xD Hon var jätteduktig! Sedan lite galopp också, mest på volterna. Efter det började jag som smått att hoppa. Hoppade ett hinder på 50 cm, ett galoppsprång, ett hinder på 50 cm, två galoppsprång och sedan ett hinder på 60 cm. Efter att ha hoppat fram en stund höjde jag mitten till 60 och sista till 70. Kappi var jätteduktig! Hon tyckte det var jätteroligt också! :D Det är så skojigt med sådana hästar <3

S
om högst hoppade jag tillslut 80 några gånger och travade sedan av henne över bommar och lite på volter. Någon gång i mitten av passet fick hon även pusta lite :). Det var hon värd!! <3

T
ack till kusinen Fanny som fotade!! :) Nu kommer BILDBOMB!!

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3



<3

<3

<3

<3

<3

S
nart kommer text om ridningen med Bumsan (:


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0