> Izzanh -

Pollar

Tjena (:! Idag ahr jag bara ridit Bumble, men longerat Kappi. Kappi var överpigg(som igår) xD I början lydde hon inte alls. Det var som om hon var en liten unghäst som aldrig hade blivit longerad innan O.o Haha. Men gumman blev mycket, mycket, MYCKET bättre efter en stund (: Som tur var ;]

Bumble då, henne red jag ut på. Vi red ganska länge :3 Det var för att det var typ asmycket snö där jag skulle rida, och då tog det lite längre tid <: Jag fick typ sitta av hela tiden för att benskydden ville inte sitta på plats ;3 Då passade snön på att grypa innanför mina skor och jag fick jätteont i hälarna. Aj, aj, aj.

Vill ni veta en rolig sak? :D Klart ni vill! När jag skulle gå ut i hagen med Kappi efter att ha longerat henne så smet Bumsan ut :O Gissa vart hon gick!? I i stallet, rakt in i boxen - haha xD <3 Sedan undrade hon så klart vart Kappi hade tagit vägen, och började gnägga som ett fån. Lilla sötnosen är för go <3 C:

Nu måste jag packa, ska ju med pappa ikväll ;333 Kommer sakna pollarna asmycket!

<3

<3

Gris-ägarna
Postat av: anonym

Hej! vad ska du ock din pappa? Jag har en fråga till och de är om du ha vunnit många roseter med kappi eller bumbe,?

2010-12-08 @ 16:58:44

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0