> Izzanh -

KR

KR = Kappiridning ;)

Kappi red jag ut på väldigt sent O: Efter jag hade kommit hem och efter jag hade ätit. Jag prövade skritttäcket som dock var för litet :( Då finns det itne en chans att Bumble heller kan ha det... Vi ska typ skicka efter ett nytt, eller nått. Det är ju bara öppet köp i 14 dagar :3 Hur som helst, vi red ut samma sväng som jag red med Bumsan igår (: Det gick bra och det märktes verkligen att broddarna och skorna hjälpte mot halkan!! Tiptop!

<3


Gris-ägarna
Postat av: -

har du inte ridit med broddar innan såhär mitt i vintern?? det är ju lifsfarligt hästarna kan ju sträcka till sig rejält!! och hur vågar du rida ens din hästar när det är mer än 10 minus ute?? de kan få problem med sina luftvägar/rör!! p.s tycker dina lånehästar är mke söta (men tycker ändå att de ska få vinter vila!!! )

2010-12-27 @ 23:19:26

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0