> Izzanh -

Kappihoppning :)

Innan idag hoppade jag med Kappi :) Det var jätteroligt! Hindrerna låg på 70 cm i slutet, men det var minst 10 centimeter djup snö, så man kan säga 80 ;] Vi hoppade en mini-bana på tre hinder. Första hindret låg var på ena långsidan som man hoppade mot C, ett plank, sedan ett räcke på diagonalen som jag hoppades ner mot F. Sista hindret var en oxer på den andra långsidan upp mot C. 8) Kappi var jätteduktig! En vägring och jag ramlade av en gång! :D Det var för att vi hade lite dålig fart in tilll oxern, hon kom i lite obalans och ville bara dra ut sig mot spåret. Jag hamnade efter, flög rakt upp i skyn utan stigbyglar och allt och landade sedan på Kappis hals xD Haha, hur lyckas man?

Jag gled alltså av sedan xP Det räknar jag som en avtrillning;D Förutom det var Kappi fin och go<3 Jättefin på framridningen, särskilt i trav. Pigg och go är älsklingen<3

Hörs imon, små, kära läsare ^^

<3

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0