> Izzanh -

Julafton :D

Hejsan. Här sitter man nu på självaste julafton och skriver. Jag har haft en bra dag (: Kanske inte presic fick vad jag önskade mig, men det är ju ändå tanken som räknas ;) Den bästa presenten var nog... pengar!!:D I helgen blir det fullt upp D: På söndag ska jag troligen med mamma till en affär och shoppa kläder 8) Skojigt! Och på måndag är man hemma själv(nästan, men lillebror räknas inte). Då kommer Ulrika(hovslagaren) och på eftermiddagen ska jag förhoppningsvis åka till Börjes :D Längtar asmycket! På onsdagen åker jag iväg och kommer inte hemma förrän nyårsafton. Kommer komma tillbaka till det någon annan gång (:

Jag vill gärna åka in till ridhuset någon dag nu på jullovet, men det kanske inte blir så ): För det första går mitt medlemskap ut vid nyårsskiftet, tror jag, och jag vet inte om jag ska fortsätta vara medlem där :3 Kanske ska byta klubb... För det andra så är det typ bara imorgon som det går, och vi har inte fixat med transport eller med klubben... Ahh, blir typ galent beskiven ifall det inte blir något :( ...

Ajha, nu ska ni inte behöva lyssna på när jag pladdrar på om en massa tråkiga saker (: Jag hade tänkt visa en STOR bildbomd idag på gamla bilder, men känner att jag inte orkar :D Haha. Får bli någon annan dag, imon kanske!? ;)

Bjuder på en härlig sommarbild i alla fall. Vill ha sommar!

<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0