> Izzanh -

:)

Hade nog tänkt mig en bildbomd idag, pga alla nya bilder, men det blir nog imån istället ;) Hoppas ni orkar vänta! Klockan är ju så mycket och jag måste skriva lite, plugga till provet som är tills imon(eller tisdag, minns ej). Sedan måste jag också duscha och äta.

Bay the way har jag fått två nya täcken (A) De är begagnade. Ett allroundtäcke i storlek 125, ljusgrönt typ. För Kappi är det lite kort över runpan och egentligen lite för långt på längden :3 Så typiskt! Det andra är ett regntäcke i storlek 135 som jag ej har prövat ännu. Håller tummarna på att det passar bättre!

Bumble red jag bara ut med lite lätt och tränade typ inget särskilt. Blev lite ridning i djupsnön också ;] Kappi däremot fick jobba lite som igår. Uppvärming med dressyr och sedan några skutt (: Skojsigt! Här kommer i alla fall fem bilder. Enjoy!

<3

<3

<3

<3

<3

Chio!

Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0