> Izzanh -

Dektektiv!

Oj, jag glömde att skriva igår :3 Jag får göra det idag istället.

Bumble tränade jag likadant som jag gjorde med Kappi idag. Sepentiner med markarbete i och sedan en "tävlings"-galopp i slutet :D Askul! Bumble gick jättefint, bra på tygeln imellanåt, särskilt i traven! Kappi var väldigt pigg och go :) Pollarna är helt enkelt bäst!<3

Glömde också att berätta vad Bumble är för någonting :D Hon är en... dektektiv!! ;D Vill ni veta varför? Då ska ni få veta varför!

I söndags när vi red ut gick hon med nosen nere i marken och typ "letade" spår - haha :D sedan ska hon ALLTID lukta på bajs(även hennes eget) ;3 Lilla sötisen <3 (: Nu ska ni få se en bild på henne där hon faktiskt ser ltie ut som en dektektiv xD (med mössan i alla fall)


<3


Gris-ägarna

Lämna gärna en trevlans kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0